Sunday, February 1, 2015

tentang stastik yang diwar warkan

Puh...lama juga tak menulis blog nie...ceh guna ayat sempoi la pulak...bahaya betul...tak apa kot..harap tiada masaalah...kalau ada yang berminat nak komen adalah sangat dialu alukan.
Hari ini hendak cerita sikit mengenai stastik yang pernah digembar gemburkan satu ketika dahulu...rasanya kamu semua dah tahu atau pernah dengar satu isu yang hangat diperkatakan dan Sampai sekarang aku masih musykil...
Pernak dengar tak satu isu yang menyatakan perempuan lebih ramai dari lelaki.dengan bernisbah 10:1...betul ke...
kat sini aku nak la sangkah...mana tidaknya...... yang aku ketahui..10 lelaki berebut mahukan 1 orang perempuan....masakan tidak....!! dah hampir pelusuk bandar dan kampung aku masuk...tak ada lah yang aku nampak 10 perempuan berebutkan seorang lelaki..kalau drama tv atau filem pn tak keluar lagi...
Hari hari yang aku lalui dan yang aku nampak pasti ramai lelaki yang mengorat seorang perempuan..jika di atas motor pula perempuan yang membonceng pasti yang mengekor hampir kepada 10 orang.. apa cerita ..!!jika benar perempuan dah ramai tapi mengapa pula kes rogol beramai ramai masih berlaku...memang pengetahuan stastik yang tidak berasas boleh dianggap mengada adakan  cerita agar diambil perhatian..kalau benar perempuan lebih ramai ..kenapa pula masih ramai orang lelaki di Malaysia tidak berkahwin..bila perempuan semakin ramai dari lelaki tentu alam perkahwinan menjadi mudah tetapi ramai pulak yang buang bayi yang tidak berdosa..adakah ini membuktikan perempuan lebih ramai dari lelaki?
bercakap pasal perempuan...aku nak kongsikan sedikit tentang perangai perempuan..perkara ini hanya dari illustrasi aku je...
perempuan yang suka melihat lelaki bergaduh sesama sendiri kerana berebutkan dia..biasanya perempuan ni gila sedikit..kepala otak dia agak vengong...dia agak materealistik...dia tidak setia sedang mulut katanya sangat setia...dan pandai bermain api cinta..
ada pula perempuan yang tidak sanggup berkongsi kasih(bermadu)...perempuan jenis ni dia kategori ke arah berdikari...perwatakan nya agak lembut di luaran keras di dalam..seks kuat..
perempuan yang jenis suka tayang cantik...maintenance agak tinggi..kalau tiada duit jangan harap anda boleh rapat dengannya...tetapi lelaki sanggup berhabisan wang kerana nak dapatkan dia dan dia bukan jenis yang setia..
 setakat itu sahajalah yang aku tahu dan aku kenal...perempuan yang paling tinggi darjat dalam hidup aku hanya lah ibu aku..dia sahaja mengetahui perangai aku....


No comments:

Post a Comment

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers