Monday, December 6, 2010

Fenomena malam maal hijrah

Pada  malam ni aku rasa keadaan  aku disini seperti ada  satu ketenangan...kebetulan   cuaca disini  sejuk daaa...bukan sebab salji nak turun tapi macam mendung pun  ada...hujan! kira tak basah bumi...pada hujung  tahun kebiasaan negeri utara  mengalami  tiupan angin Timur....pada mulanya aku tak sedar tapi setelah badan aku rasa sejuk  yang  berbeza pada hari-hari  yang  lain  baru aku  tahu kali  ini merupakan tahun  baru bagi  umat  islam  yakni Maal Hijrah  1 Muharram 1432 hijrah...yang sebenarnya bukan kerana tahun baru hijrah yang menyebabkan badan aku rasa  berbeza  tapi  kerana cuaca disini lebih-lebih lagi setelah  berlaku bencana banjir  pada bulan  lepas...ermmm..gambar pada  masa banjir  memang  tak  ada sebabnya  awal-awal  lagi  aku  dah  cabut balik bercuti ke  Kuala Lumpur..hehehe...sahaja  sebab  rindu  kat  orang  tua dan adik  beradik  juga  sebab  bercuti raya Haji....Saya tak tahu nak  cakap apa pasal gambar di atas...aku  ambil pada jam 0945mlm 06.12.2010...aku  tengok  langit  pada waktu ini amat cantik...perghhh...aku pun tak  tunggu  lagi...snap je...hehehe....



No comments:

Post a Comment

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers