Friday, January 5, 2018

Kenapa saya guna Tunetalk

Assalamualaikum..Kali ini saya hendak perkenalkan sebuah syarikat telco yang amat berguna kpada pengguna yang ingin berjimat cermat.Dunia hari ini jika tidak pergunakan peluang sediaada amat rugi.Sebelum ini saya guna talian yang biasa guna yang memberi bermacam-macam peluang,rupa-rupanya ada lagi syarikat Telco yang memberi peluang.Terasa rugi sangat kerana tidak mengetahui perkara ini lebih awal.Bayangkan setiap kali topup kita dapat komisen lepas ada lagi inisiatif yang lain seperti hadiah wang ganjaran bertuah yang berlaku pada setiap bulan yang mana jika topup lebih daripada 50RM ,dapat pulak perlindungan insuran takaful...memang menarik..saya tidak mahu cerita panjang panjang...kalau kalian hendak tahu cerita sererusnya boleh hubungi saya di talian 0194514072....peluang bisnes topup untuk anda...

No comments:

Post a Comment

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers