Friday, March 9, 2012

Tiket Percuma Cranberries



Agaknya kenal tak kumpulan  di atas....dia orang nak datang ke Malaysia dan buat persembahan di Malaysia dekat Stadium Negara...Kalau sesiapa mahu tiket percuma (sebenarnya tiada yang percuma)sila jawab soalan...senang je kot..sebab aku pun  tak  tahu  lagu apa yang buatkan  mereka  popular ni..aku sekadar memenuhi ruang kosongku..lepas tu nak bagi  tahu  kepada peminatnya lah...soalannya berbunyi dalam bentuk  bahasa English....What's your all-time favourite song by The Cranberries and why? 
 senang  tak soalannya...kalau boleh jawab  hantar jer kat alamat..  contest@catchadigital.com
sebelum pukul 1:00ptg 11 Mac 2012....dengan tajuk "The Cranberries"  
sumber aku dapat dari membaca...selamat mencuba...
Tak pasal aku jadi promoter diaorang  lah pulak dengan  percuma..

No comments:

Post a Comment

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers