Wednesday, August 18, 2010

Mangga ads

Hari Pertama menyertai ruang 'Jana Duit dengan blog anda' sudahpun terasa seronok.Lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan ini.Terus je copy and paste kat blog..terpampang iklan Nissan.
Bila teringat iklan ni terus teringat pada blog yang aku edit iklan etiqa takaful.Etiqa takaful mempunyai links dengan Nissan.lagipun memang bila terpandang Jenama Nissan je mula teringat links etiqa.Saya baru je menjadi peserta etiqa Takaful.Teruja la katakan.
Yang sebenarnya buat permulaan aku paste kat post tadi sebagai widget tak keluar pun seperti kat post kanan aku ni yang tertulis Janaan Mangga..seperti sekarang ni..sebelum tadi hanya tertulis nama-nama..tak dapat aku nak bagitahu nama-nama tadi....aku dah padamkan sebelum aku dapat post atau siarkan iklan Nissan tadi.
Bagus juga ada mangga buat peraduan boleh juga aku belajar,bagaimana hendak membuat cerita yang seronok dibaca,bukan aku nak jadi penulis tapi untuk aku mengisi masa-masa yang terluang yang lebih bermanafaat sikit.

Bukan untuk golongan seperti aku je yang patut berblogging nie...mungkin pada mereka yang tidak ingin digelar buta IT...patut megambil kesempatan untuk megetahui dunia IT,hari ini bagi mereka yang sudah berkawin sudah tentu meinginkan anak,maka pada masa itu kitalah yang jadi pendidik awalan kepada anak-anak kita sebelum mereka masuk ke alam persekolahan.

Hari ini didikan IT perlu kita terapkan kepada anak-anak kita dari masa kesemasa sebagai pendiding untuk kita supaya tidak digelar buta IT atau tidak diperlekehkan oleh anak-anak kelak bila mereka telah dewasa kelak.Sangat bagus mangga kali ini dapat menganjurkan 'janaan duit dengan blog'.Ianya cukup menandakan aras ilmu anak bangsa Malaysia sudah pun berada di tampok yang tinggi.Bukan nilai duit yang dipertaruhankan tetapi di sini jelas menunjukkan anak bangsa Malaysia telah berani dan tidak malu lagi jika dibandingkan sejarah anak bangsa Malaysia itu sendiri yang sebelum ini pernah dicop sebagai sebuah bangsa yang tidak bertamaddun,mendirikan rumah di atas pokok.

1 comment:

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers