Friday, August 20, 2010

innit


innit
seronok betul dengan nuffnang,,sebabnya ada chating..memang kat kepala hotak aku terfkir juga...macamana la orang nak baca blog aku...rupa-rupanya nuffnang ada bagi kemudahan untuk mereka bertemu antara blogger sesama blogger..canggihnya...
pada mulanya aku tidak tahu pun akan hal ini...aku hanya pergi chating kat tempat lain,aku ajak la dieorang tu baca blog aku atau bertukar-tukar blogging...bagai nak gila aku taip bukan main sakan link blog aku...kira-kira nak promote le...sekali aku tertanya apakebenda innt ni...aku pun klik..klik punya klik tapi aku masih tak faham..sejak pada hari itu aku asyik klik je innit....baru lah aku faham sekarng..yang mana-mana blog tak pernah dibaca atau blog tak pernah dikunjung oleh sesiapa boleh le bagi kat innit...pas tu chating le kat innit suruh dieorang kunjung...nanti suruh diorang nangs..(maksudnya kira suka kot)...pas tu boleh bbuh komen...bestkan..agaknya tentu yang ramai akan kata ....dapat gak selitkan waktu-waktu yang manafaat...yahuuu(dalam hati je laa...wargh..wargh..)



No comments:

Post a Comment

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers