Tuesday, August 10, 2010

apa tujuan

Apa tujuan aku  blogging..entah  aku  tak berapa pasti pulak..munkin kerana mengikut  peredaran  zaman  alaf  baru..Boleh aku tanya  apa  tujuan  nkorang  berblogging?mungkin  jawapan yang  sama atau tidak...setahu akau  sesiapa yang  memiliki diploma pengurusan  komputer  pasti  kena tahu apa  itu HTML..seperti aku memang  tak tahu  sangat  apa itu  HTML apa itu  aplikasi yang  aku tahu taip  e  mail  lepas  tu  chatting..ada beberapa laman sesawang  social yang  terkenal hari  ini contohnya seperti dibawah ini

                                     



Pada pandangan aku le..orang  seperti aku  yang belajar setakat form 5 memang tak ader keje lain cari kenalan atau minat ngan  aplikasi tu.



LOGO diatas ni le  aku  mulai  mempelajari HTML...sambil  belajar  sambil  dapat  duit..hehehe..cuma  tak  ader  skorll je..bagi  sesiapa  nak  try  jadi  blogger boleh try...nak  tahu  ngan  lebih  lanjut  just click je  kat logo di atas  tau..selamat  mencuba untuk  mereka yang  junior  nk  try  blog  pas tu ble  dapt  duit...



No comments:

Post a Comment

Paparan yang sangat popular

Pendaftaran Percuma

Saya sebagai agen yang dibenarkan untuk mengaktifkan MyKad,Kedai dan Agen untuk menyertai Program Mykad Smartshopper.Program ini diperkenalkan oleh Affiliate Junction bertujuan membuka ruang dan peluang kepada mereka yang berminat dalam pengurangan kos perbelanjaan,pengiklanan,menambahkan lagi pelanggan dan pendapatan sampingan atau sepenuh masa.Pendaftaran adalah percuma
Hantarkan
1-NO MYKAD(IC)
2-ALAMAT
3-NO TELEFON
4-NAMA
5-E MEL
6-PILIHAN(mykad,kedai atau agen)
p/s kepada yang berminat memilih daftar kedai atau Agency
a)-Pastikan kedai memiliki sijil SSM dan internet.
b)-tetapkan tarikh dan tempat temujanji(tujuan memberi maklumat lanjut berhubung perkara program yang dimaksudkan)






Followers